22 Kasım 2012 Perşembe

ucuz web tasarım seçenekleri

Ben de sonuçları hakkında gereğinden fazla endişe olmaz. ucuz web tasarım seçenekleri Yavaş karşı gitmek gibi doğrulayıcı budur; bir şerefsiz bir parçasıdır. ucuz web tasarım seçenekleri Sanırım yukarı vardı ve düşük 40s bir puan aldım Hazırlık 3 tabanlı duyarlı şablon karşı doğrulama koştu. Neden içine bakıyor: Temelde söylüyor: SORUN: Resimleriniz çok büyük ÇÖZÜM: adaptif görüntüleri (ben yine de test etmek anlam been) kullanın. Adaptif görüntüler olmadan, çözüm çirkin tasarım. SORUN: Sizin CSS çok yeni ÇÖZÜM: Onlar sağ kapalı Fark yapabilirsiniz. ucuz web tasarım seçenekleri Ben gölgeler ve yuvarlatılmış köşeleri severim. Ben gerçekten artık aktif IE6 ve IE7 destekler kimseyi tanımıyorum. Ucuz Web Tasarım Hedef zarif bozulması daha biridir. Ucuz Web Tasarım Bu çok kötü cezalandırmak için bir aptal aptal şey. SORUN: Çok fazla beyaz boşluk ÇÖZÜM: Bir yanıt tasarımcı, evet? İyi, Ucuz Web Tasarım onu görmezden gelebilirsiniz. ucuz web tasarım seçenekleriYine, bu bağlamda olmadan çok yüksek cezalandırmak için aptalca bir şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder