14 Mayıs 2013 Salı

web tasarım

4. Adım: yazma fikirler tutku uygun olun. Eğer yazmak istediğiniz hikayenin türü hakkında öğrendiklerinizi düşünün. Bu ilgilendiren, ya da empati bir kahramanı, bir sorun ya da durum hakkında olur böylece yeni arsa özeti yazabilirsiniz? Örneğin, parlamaya şansını elde bastırılmış yetenekleri ile insanlar hakkında hikayeler gibi olur. Belki de benim kahramanı bulmaca çözme için benzersiz bir yetenek vereceğim. web tasarım Belki de (belki de o bir asi çizgi vardır) üniversitede kriminoloji çalışma planlıyor. Anne ve babası cinayetten sonra eve gelmek istiyorum süre Yani, o kalmak ve kendini ne araştırmak için denemeye karar verir. 5. Adım: Değişim belirsizlikler özellikleri içine. Yukarıdaki örnekte, kelime, "entangles," oldukça muğlak. Yani "esrarengiz" dir. Belirli detaya bu şartları değiştirmek için iyi bir fikirdir. Belki de bu ailenin arkadaşının Çek kocası aslında ona veren bir kitap içinde gizleyerek, Amerika'ya çalıntı bir minyatür kaçırmaya kahramanı kullanmayı planlıyordu. Belki de geri nesne almaya çalışırken, kadının ev ararken sonra yanlışlıkla cinayet işlenen bir gangster çaldı. Cinayet için açık bir nedeni olmaması o kadar gizemli hak olur. Bu yüzden olsun ... "Korunaklı bir arka plan bir genç kız annesinin eski bir arkadaşı ile kalmak için 2000 yılında Viyana'da geldi. Bu Avrupa'ya yaptığı ilk ziyaret olduğunu. web tasarım Ancak, o geldiğinde, annesinin arkadaşı gizemli koşullar altında öldürülür. Kız suç kendini araştırmak için karar verir. Kendini onlara ait çalıntı bir resim olduğunu düşünüyorum gangsterler, tarafından ve gangsterler yakalamak için yem olarak kullanmak istediğiniz polis tarafından takip bulur. Bu arada, onun soruşturma gizlice ülkenin çalıntı resim kaçırmak için onu kullanmak istiyor öldürülen kadının kocası tarafından desteklenir. " 6. Adım: Bitiş karar verin. Eğer web ya da diğer listeleri bulabilirsiniz arsa özetleri hakkında bir şey genellikle hikayenin sonunu söz kalmamasıdır. (Onlar görmüş ya da hikayeyi okumamış olanlar için yağma istemiyorum.) Şimdi git ve bir makyaj. Ben kullanıyorum örnekte, muhtemelen kız gizemi çözmek ve hapiste kötü kocası koymak izin verir. Ama bu suç öyküleri nerede adalet zafer gibi sadece çünkü. Yine, orijinal film, en arsa nasıl hiçbir fikrim yok Third Man Ben benim yeni sürümü çok farklı umut olsa da, gider. Aslında bir roman yazmak için bu fikri kullanmak olsaydı Ancak,, ben benim hikayem özgün çok az benzerlik taşıyordu benim anahat bitmiş zaman pek çok başka değişiklikler yapmak için emin olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder